.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف و مزاحم در كلاله، كنترل فروشندگان اجناس دسته دوم و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان، طرح جمع‌آوري و برخورد با موتورسيكلت‌سواران متخلف و مزاحم طي 48 ساعت گذشته با مشاركت تيم‌هاي عملياتي فرماندهي انتظامي كلاله به مرحله اجرا گذاشته شد.
در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و به منظور افزايش احساس امنيت در بين شهروندان طرح برخورد با موتورسيكلت‌سواران متخلف و مزاحم در شهرستان كلاله به مرحله اجرا گذاشته شد.
در اجراي اين طرح كه تيم‌هاي عملياتي پليس امنيت عمومي، راهنمايي و رانندگي و يگان امداد شهرستان حضور داشتند، بيش از 40 موتورسيكلت متخلف و مزاحم به دليل نداشتن مدارك و حركات نمايشي توقيف و به پاركينگ منتقل شدند.
در اجراي اين طرح يك قبضه سلاح كلت كمري به همراه مقاديري مواد مخدر از متخلفان كشف و ضبط شد.

* تفريح و سرگرمي بهانه‌اي براي شش فقره سرقت خودرو در گرگان
جواني 17 ساله كه با ساختن شاه كليد، شش دستگاه خودرو پرايد را در گرگان به سرقت برده بود در سلسه عمليات اطلاعاتي و پليسي مأموران پليس آگاهي مركز استان گلستان دستگير شد.
در پي چندين فقره سرقت خودرو در گرگان، اكيپي از مأموران آگاهي مركز استان پس از مدت‌ها تلاش و كار اطلاعاتي و پليسي و با توجه به اينكه تمام خودروهاي مسروقه خودرو پرايد بود، سرانجام موفق شدند جواني 17 ساله به نام اميد را شناسايي و دستگير كنند.
نامبرده كه تمام اين سرقت‌ها را در شهرك شهريار اين شهر مرتكب شده بود، طي تحقيقات فني به عمل آمده به شش فقره سرقت اعتراف كرد.
متهم كه ساعتي پس از سرقت، خودروهاي مسروقه را در كنار خيابان و جاده‌ها رها مي‌كرد، انگيزه خود از سرقت‌ها را صرفا تفنن و سرگرمي عنوان كرد.

* كنترل فروشندگان اجناس دسته دوم و كشف يك تن سيم كابل مسروقه در گنبدكاووس
رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: در راستاي اجراي طرح ويژه شناسايي و كنترل سمساري‌ها و فروشندگان اجناس دسته دوم در استان گلستان، مأموران پليس آگاهي موفق به كشف حدود يك تن سيم كابل مسروقه در گنبدكاووس شدند.
داود سلطاني اظهار داشت: اين طرح طي هفته جاري به مدت 72 ساعت توسط مأموران اداره مبارزه با سرقت آگاهي استان به منظور كنترل سمساري‌ها و فروشندگان اجناس دسته دوم مسروقه به اجرا گذاشته شد.
وي ادامه داد: در راستاي اجراي اين طرح 112 كارگاه ريخته‌گري و سمساري‌هاي سطح استان مورد كنترل و بازديد قرار گرفت و چهار مغازه بدون مجوز پلمپ شد.
سلطاني در ادامه از شناسايي و دستگيري هشت مالخر خبر داد و تصريح كرد: با هوشياري مأموران دو سارق وسايل و لوازم ساختماني و دو سارق موتورسيكلت دستگير و همچنين هفت دستگاه موتورسيكلت، يك دستگاه خودرو و هفت دستگاه تجهيزات گيرنده كشف و ضبط شد.
رئيس پليس آگاهي استان گلستان كشف حدود يك تن سيم كابل مسروقه در گنبدكاووس را از ديگر موفقيت هاي بزرگ اين طرح عنوان كرد.

* اجراي طرح برخورد با متهمان تحت تعقيب علي‌آبادكتول
فرمانده انتظامي علي‌آبادكتول گفت: طرح تشديد فعاليت‌هاي انتظامي و برخورد با متهمان تحت تعقيب و مخلان نظام و امنيت در شهرستان علي‌آبادكتول اجرا شد.
حكيم قره‌چماقلو اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح پاكسازي نقاط‌آلوده و جرم‌خيز و برخورد با مخلان نظم و امنيت و قاچاقچيان و متهمان تحت تعقيب، روز گذشته فعاليت‌هاي انتظامي با بسيج تمام نيروها و امكانات تشديد پيدا كرد.
وي ادامه داد: در راستاي تشديد فعاليت‌هاي انتظامي در اين شهر شش توزيع كننده مواد مخدر، سه سارق كيف‌قاپ، هشت متهم تحت تعقيب و يك سارق منزل دستگير و در بازرسي از دو منزل هفت دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره كشف و ضبط شد كه دو نفر در اين رابطه دستگير شدند.
فرمانده انتظامي علي‌آبادكتول در ادامه شناسايي و پاكسازي محل‌هاي تجمع اوباش را از ديگر اقدامات صورت گرفته در اجراي اين طرح عنوان كرد و افزود: 11 واحد صنفي و قهوه‌خانه بدون مجوز در اين رابطه پلمپ و در بازرسي از اين مكان‌ها 450 حلقه محصولات ضدفرهنگي كشف و ضبط شد.
قره‌چماقلو در پايان از كنترل 160 دستگاه خودرو و 78 دستگاه موتورسيكلت خبر داد و گفت: چهار دستگاه خودرو و 28 دستگاه موتورسيكلت متخلف در اجراي اين طرح توقيف و به پاركينگ انتقال داده شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.